Henry The Hamster Handler
De oeroude kunst van hamsteralchemie gold lang als vergeten... maar nu niet meer. Sluit je aan bij het team van Hamsters Inc., dat probeert te bewijzen dat hamsters zoveel mogelijk bijna-doodervaringen moeten doorstaan om geleidelijk van leuke pluizenbollen in brons, zilver en goud te veranderen!
Het is jouw taak om ervoor te zorgen dat de beestjes de experimenten overleven, voordat ze worden omgesmolten tot een paar beeldige oorbellen!