Hentai Games Collection
Ga na een dag hard werken naar de golfbaan en ontmoet drie prachtige zakenvrouwen: Yumiko, Narumi, Misa en laat ze zien hoe je een meester op het golfveld wordt.
Meisjes zullen elke beweging van je in de gaten houden en naarmate je meer holes slaat, zullen ze zich meer op hun gemak voelen bij jou in de buurt. Hopelijk verlies je daardoor je focus geen seconde. Bewonder hun pakken en breng later in het spelmenu meer tijd met ze door.
Zoals elke professional moet je alle gegeven informatie gebruiken om een goede leraar te worden. Controleer de windrichting en -snelheid. Kies de juiste golfclub voor de situatie. Plan je route met behulp van de minimap en nog veel meer!
De bekende anime-kunststijl van Hentai Girls brengt je direct in het leven van deze jonge en mooie vrouwen. Vorder door het verhaal door hun respectievelijke puzzels op te lossen. Deze mooie meisjes zullen je gezelschap houden.
Zak weg in de vertrouwde anime-kunststijl van Hentai World. Vorder door het verhaal door alle puzzels op te lossen. Deze mooie meisjes houden je gezelschap.
Leer Ayame, Ran en Tsubaki kennen door puzzels te voltooien en hun verhalen te ontdekken.
De kunststijl van Hentai Stars brengt je in de wereld van anime. Verken elk verhaal door puzzels op te lossen en kijk hoe de mooie meisjes veranderen. En maak je geen zorgen, ze zullen je door het hele spel begeleiden.