Jij bent een dappere alien die alle schattige meisjes moet bevrijden die zijn ontvoerd door kwaadaardige monsters.
De game biedt een dynamische en opwindende gameplay waarin je verschillende niveaus moet doorlopen en nieuwe afbeeldingen van meisjes moet ontgrendelen. Naarmate je verder komt in de levels, wordt de moeilijkheidsgraad groter, waardoor elke ronde spannender en uitdagender wordt.
Ontgrendel meer dan 40 zeer gedetailleerde afbeeldingen, evenals alle bazen en vijanden in het spel.