In deze knotsgekke, op fysische elementen gebaseerde 2D-racegame rijd je de hele wereld rond. Wie schiet er te hulp als de held in de problemen zit? De Hero Express natuurlijk! Race over waanzinnige parkoersen, verbeter je voertuigen en red de wereld!