Hero must die. Again
Jij bent de held, je laatste herinnering is het doden van de demon Guile, waardoor jouw wereld wordt gered. Maar, het lijkt erop dat jij ook gestorven bent en nu kun je je haar niet meer herinneren, degene waarvoor je in je eentje tegen de demon bent gaan vechten. Vanwege je grote daad hebben de goden je nog vijf dagen gegeven om je zaken op orde te brengen, maar de tijd zal snel zijn tol eisen en je zult zwakker worden naarmate de dagen verstrijken.
Van de beroemde maker Shoji Masuda (Linda³, Oreshika) komt een epische anti-RPG over veroudering en dood.