Dompel jezelf onder in de prachtige wereld van Hexologic. Los puzzels op die uitdagend maar toch de moeite waard zijn. Luister naar ontspannende muziek en duik diep in de sfeer van de game en word weer verliefd op sudoku.
Hexologic is een zeer makkelijk te leren en tegelijkertijd zeer verslavende, taalonafhankelijke puzzelgame. Gebaseerd op hexagonale roosters geeft de game een nieuwe draai aan de regels van sudoku en voegt er een hele nieuwe dimensie aan toe. Combineer de punten in de hexagons in drie mogelijke richtingen, zodat hun totaal gelijk is aan dat wat er op de rand staat. Dit is een lonende ervaring voor zowel puzzelfanaten als beginnelingen. Eenvoudige spelmechanismen gecombineerd met een prachtig grafisch ontwerp, ontspannende muziek en uitdagende maar niet onmogelijke puzzels zorgen voor uren speelplezier voor spelers van alle leeftijden.