High Noon Revolver
High Noon Revolver is een 2D-actieshooter. Schiet vijanden neer, verzamel goud en upgrade je wapens. Kies uit diverse speelbare personages, elk met unieke wapens en vaardigheden (zoals kippen met shotguns en robots met zwaarden!).