De timer start zodra je klaar bent om te spelen. De juiste beslissing zal je een niveau hoger brengen en de onjuiste beslissing zal je terugzetten naar het begin. Observatie is de sleutel.
Dit is een kort spel, maar het hangt van de speler af hoe hoog hij zijn hoogste score wil hebben.