Onder de bange mensen is er echter een held die klaarstaat om de mensheid te redden en de oorzaak van de rampen uit te roeien. Deze held is Oom Billy van een klein dorp genaamd Rottenwill. Hij zal door moerassen, grotten, dode gebieden, diepe kuilen en hoge gebouwen gaan totdat hij de bron van de ramp vindt en kan elimineren. Jij speelt de rol van deze dappere man en gaat op een moeilijke reis om de mensheid te redden.