Himno is een niet-gewelddadige platformer zonder sterfgevallen. Spring tegen muren op, glijd en sprint om nieuwe hoogtes te bereiken in willekeurig gegenereerde levels!
Gebruik intuïtieve en eenvoudig te leren besturing en baan je een weg door elk level door de platformuitdagingen te overwinnen om nieuwe gedeeltes te bereiken. Stijg in level terwijl je nieuwe hoogtes bereikt en helder licht met je meebrengt door fakkels aan te steken.