Hoggy is terug en er wacht een fantastisch nieuw avontuur. Maar deze keer is Hoggy niet alleen, omdat Hogatha met hem mee gaat en ze samen moeten werken om hum slijmkinderen te redden van de boosaardige Maanmannetjes!
Behalve de klassieke platformactie heeft Hoggy2 meer dan 200 levels die je moet uitspelen om genoeg sleutels te verzamelen om de maan en bereiken en de meeste bizarre eindbaasgevechten ooit aan te gaan.