De ruimte... de laatste frituristische grens! Ga op een intergalactische reis vol ontdekkingen, avonturen en aardappelgrappen in Holy Potatoes! We're In Space?!, waarin gevechten, management en simulatie worden gecombineerd tot een ovenheerlijk gerecht dat buitenaards goed is!
Leid kapitein Cassie en haar zus Fay door het heelal, op zoek naar hun geliefde grootvader Jiji, en blijf uit de klauwen van de kwade Eclipse! Verken talloze planeten en sterrenstelsels en doe mee aan turn-based ruimtegevechten en buitenaardse events. Werf een bemanning, gebruik hulpbronnen om een aardappelzak vol wapens te maken en bouw je schip op, van een klein krieltje tot een prachtige pieper! Reis door de onmetelijke groenteruimte, maar pas op voor de woede van de Eclipse: in de ruimte hoort niemand je grillen!