Holy Potatoes! What The Hell?!
Holy Potatoes! What the Hell?! is een grappig kookmanagement-simspel waarin je een kok speelt in een hels hiernamaals bevolkt door aardappelen! Sorteer aardappelzondaars naar kookeilanden om zondig lekkere ingrediënten te extraheren, kook ongelooflijke aardappelrecepten en maak de goden in je Pantheon blij met smakelijke aardappelgerechten!