Thuis kan soms een ware hel zijn. In deze game is er een knul die vastzit op een hele nare plek. Kun jij hem helpen ontsnappen? Gebruik je Joy-Con om hem letterlijk uit deze wanboel te trekken. Speel alleen of met een andere speler. Er zijn 40 supermoeilijke levels. Maar het is het vast allemaal waard om een kind in nood te helpen, toch?