Home Safety Hotline
Home Safety Hotline is een analoge horror geïnspireerde telefoonoperatorsimulator waar u de vragen van inkomende oproepen moet beantwoorden betreft wat er zich in hun huis bevindt. Blader door een uitgebreide catalogus over veelvoorkomende ongedierte en huishoudelijke gevaren, en word een expert in huisveiligheid. U zal verantwoordelijk gesteld worden voor alles wat er gebeurt.
We zijn in 1996, en er zijn maar 4 dagen over vóór Kerstmis. Rebecca, een seizoenarbeider bij HSH, werd teruggebracht om te helpen met de noodoproepen te beantwoorden tijdens deze drukke (en dodelijke) periode van het jaar. Een heleboel nieuwe en vreemde huishoudelijke gevaren komen tevoorschijn tijdens de feestdagen en sommige daarvan kunnen het einde zijn van alles wat bestaat op en onder deze grond. Welkom terug bij HSH. We rekenen op jou, Rebecca.