Ga met Shaun the Sheep en zijn vrienden Timmy en Shirley op een episch avontuur door ondergrondse gebieden, de drukke straten van Londen en de ruimte met als doel om uiteindelijk het groene, groene gras van thuis weer onder je hoeven te voelen.