Horned Knight
Horned Knight herintroduceert de Gouden Eeuw van arcade-gaming in een hardcore 2D-actieplatformgame in retrostijl die zichzelf niet tegenhoudt. Speel als de heldhaftige ridder en gebruik je zwaard om het kasteel van geesten en ondoden te verlossen die in het donker op de loer liggen. meerdere levels, responsieve bedieningselementen en puzzelachtige gevechten, Horned Knight moedigt de speler aan om unieke pixelart-obstakels te overwinnen met de ondersteuning van genereuze checkpoints en een verkwikkende soundtrack.
In Horned Knight staan berekende bewegingen en behendigheid centraal. Een kleine misstap kan leiden tot je ondergang via 32 pulserende levels, die verschillende uitdagingen bieden, van met vuurballen zwaaiende skeletten tot giftige slangen, spijkervallen, lavapoelen en nog veel meer!
Toegankelijke en responsieve bedieningselementen maken het gemakkelijk om door een gebied te springen, in de lucht te springen en te hakken. Beheers de klimtechniek en getimede attacks om ervoor te zorgen dat je held het grotere rijk redt!