Hot Springs Story
Kamers, restaurants, speelhallen en baden - plaats elke faciliteit zo dat je gasten een warmwater-nirvana bereiken en je etablissement snel beroemd wordt!
Produceer met behulp van lampionnen, pijnbomen, azalea's en meer de perfecte Japanse tuin. Als je vips als popsterren en schrijvers wilt aantrekken, heb je dat allemaal nodig.