Hot Springs Story 2
De game bevat nieuwe baden, exclusief voor dit tweede deel. Rust je resort uit met ketelbaden, voetbaden, openluchtbaden en meer. Creëer je eigen wereldberoemde warmwaterbronresort en pas het naar eigen believen aan.
Vermaak bezoekers met al je faciliteiten, waaronder pingpongtafels, winkels en olievatbaden. Vergeet niet om eersteklas lokale gerechten aan te bieden! Geef de foodies onder je gasten alles, van nederige ramenkraampjes tot chique sushirestaurants.
Baden hebben ook allemaal hun eigen effecten, zoals vermoeidheid verhelpen of bijdragen aan een gladde, stralende huid. Plaats een schoonheidsspecialist en chocolatier in de buurt van deze baden om klanten die graag verwend willen worden bij bosjes aan te trekken.
Help bij het ontwikkelen van de omgeving door te investeren in verschillende toeristische attracties. Promoot je het rustgevende bos? Of een levendig pretpark? Misschien zelfs een skipiste die het hele jaar door geopend is?
Voor je het weet boek je rondleidingen voor allerlei soorten bezoekers, van stelletjes en families tot ninja's en topmodellen! Hoe meer gasten je verwelkomt, hoe populairder je resort wordt.