Voel de adrenaline bij deze snelle parkourgame voor één of meerdere spelers. Voeg je bij de Rebellion en versla de veiligheidstroepen van een tirannie die alle vormen van plezier heeft verbannen. Overwin de vele uitdagingen in een open en futuristische wereld, stel een team samen, verbeter je uitrusting en voer verbluffende trucs en combo's uit.
De game speelt zich af in ECP17, een high-tech stad die door de inwoners ook wel Hover City wordt genoemd en zich op een verre planeet bevindt. De machtige leider verbrak de communicatie met de Galactic Union en vestigde een onderdrukkende dictatuur. Het is verboden om plezier te hebben en elke vorm van amusement is verbannen.
Je hebt de leiding over een team van jonge rebellen, de Gamers, die zich verzetten tegen de nieuwe anti-amusementswetten die de stad onderdrukken. Uitgerust met high-tech apparatuur waarmee ze indrukwekkende sprongen kunnen maken en enorme snelheden kunnen bereiken, zwerven ze door de stad om propaganda te saboteren, bewoners te helpen en het Orbital Station te bereiken. Op deze manier kunnen ze de Galactic Union waarschuwen en een eind maken aan de onderdrukking.