Het verhaal begint na het einde van "How to Take Off Your Mask".
Ze heeft geen idee hoe ze in Eroolia terecht is gekomen. Ze ontmoet Juli en zijn metgezellen, met wie ze uiteindelijk meegaat naar Laarz, een land van kattenmensen.
Zal ze erachter komen hoe ze weer thuis kan komen? Of wordt ze verliefd voordat dat gebeurt?