How to take off your Mask Remastered
Lilia is een gewoon meisje dat in een bakkerij werkt. Ze brengt elke dag met plezier met haar jeugdvriend Ronan door. Op een dag merkt Lilia dat haar lichaam gekrompen is. Bovendien heeft ze kattenoren en een staart gekregen! Ze raakt in paniek, springt door het raam van haar kamer naar buiten en rent naar de stad. En de eerste persoon die ze tegen het lijf loopt, is de stadswacht, Ronan.
Op een dag ontdek je de andere zijde van je partner die tot nu toe totaal onbekend voor je was. Wat is de waarheid achter de maskers? Beiden hebben ze geheimen. Zij draagt het masker van "Grote zus" en "Luccretia-meisje". Hij draagt het masker van "Klein broertje" en "Stadswacht".