Howloween Hero
Een spookachtig trick-or-treat-avontuur over een ondeugende puppy op een missie om het beste snoep van de avond te scoren. Creëer je kostuum, verken de buurt en help je vrienden een dreigend monster op te sporen om Halloween te redden.
Er doen vreemde verhalen de ronde over een ECHT monster dat snoep steelt van nietsvermoedende kinderen. Is er enige waarheid in deze spookverhalen of raakt iedereen gewoon in de spookachtige sfeer?