In Hundred Days beschik je over je eigen wijngaard. Kies eerst welke soorten je wilt laten groeien, leer hoe je ze moet laten groeien en wanneer je moet oogsten. Vervolgens volg je het hele wijnbereidingsproces en beslis je welk type wijn je wilt produceren of wat de markt nodig heeft. Je zult ook de geproduceerde wijn moeten verkopen om je bedrijf te laten groeien.
Zoals in de werkelijkheid zal elke gemaakte keuze, van de wijngaard tot de verkoop, de geproduceerde wijn zowel in kwantiteit als in kwaliteit kunnen beïnvloeden. Een kwaliteitswijn zal de reputatie van je bedrijf wereldwijd vergroten, het kan zijn dat de prijs hoger is en je beter en sneller kunt groeien.