FURIEUS GEVECHT
Hyper Jam is een gloednieuwe arenagame met een dynamisch bonusselectiesysteem dat elk gevecht weer anders maakt. Dankzij de krachtige combinatie van dodelijke wapens, combineerbare voordelen, furieuze strijd en een super synth-soundtrack laat deze game je niet meer los.
Kies uit sterke personages geïnspireerd door de jaren 80 in allerlei mooie en gevaarlijke settings, zoals een zonnig hotel in Miami of een neonverlichte metro in Tokio.
Dankzij de verslavende soundtrack met Carpenter Brut, Dance With The Dead, Meteor en meer versla je vol adrenaline al je tegenstanders.