Het wachten is voorbij! De wereldwijd geprezen game Hyper Light Drifter is eindelijk gearriveerd met deze indrukwekkende Special Edition!
Verken een prachtige, uitgestrekte en verwoeste wereld vol gevaren en verloren technologieën. Naklanken van een duister, gewelddadig verleden galmen door een woest landschap gedrenkt in schatten en bloed. Hyper Light Drifter is een actie-avontuur-RPG in de stijl van de beste 16-bit-klassiekers, maar heeft moderne mechanieken en ontwerpen op een veel grotere schaal.