HyperBrawl Tournament
We hebben de moeilijke beslissing genomen om HyperBrawl Tournament op dit platform op 30 september 2022 uit de verkoop te halen. Voor bestaande spelers zullen online diensten vanaf 30 september 2022 niet meer functioneren.
Als je het spel digitaal hebt gekocht, zal het in je bibliotheek aanwezig blijven, maar niet werken als bedoeld.
De legendarische hyperkracht zit in je DNA gebakken. Channel hem voor het uitvoeren van beslissende aanvallen waarmee je je vijanden letterlijk met explosieve kracht uit de arena knalt.
Helden met een legendarische status in hun eigen wereld komen samen uit de verste uithoeken van het universum om in HyperBrawl Tournament de strijd aan met elkaar aan te gaan. Kies uit 12 helden van 3 klassen, rust ze uit met dodelijke wapencombinaties en verf hun bepantsering voor een verpletterende overwinning.
Maak verre reizen door tijd en ruimte naar de HyperBrawl-arena's die zich op de thuisplaneten van de helden zelf bevinden. Bewonder het hoogliggende stadion van Chromestad met zijn cyberpunkstijl, het oude stadion van Staalhenge of de demonische rechtbank van Azdritch. Elke arena barst van de levensgevaarlijke obstakels en vallen die elke wedstrijd nog uitdagender en onvoorspelbaarder maken.
Ga de strijd aan in de campagnemodus en stijg in het klassement. Word een ware legende in de melkwegcompetitie waarin je elke held van het toernooi moet verslaan. Haal nog meer medailles in de kosmische cup, of ga volledig op in de multiplayergekte van de blitzmodus. Ga de strijd aan met spelers van over de hele wereld, word de ultieme HyperBrawl-kampioen en bereik een sterrenstatus in het hele universum!