Hyperlight Ultimate
Hyperlight is een intense arcade-actiegame waarin je een ruimteschip bestuurt dat vecht tegen hordes kwaadaardige buitenaardse monsters in een virtuele kosmische omgeving.
Je ruimteschip heeft een speciale vaardigheid: het kan sneller dan het licht bewegen en zelfs het ultieme laatste wapen worden! Door vijanden op die manier te raken, kan het schip onmiddellijk alles vernietigen wat het aanraakt!