Hypnospace Outlaw
Hypnospace Outlaw is een internetsimulator uit de jaren 90 waarin je Hypnospace's grote verscheidenheid aan rare en prachtige websites doorzoekt om kwaadwillenden op te sporen, terwijl je ook je inbox in de gaten houdt, virussen en adware vermijdt en een overvloed aan apps downloadt die al dan niet nuttig kunnen zijn.
Als onderdeel van je werk als Hypnospace Enforcer, zul je uitkijken voor inbreuk op het auteursrecht, internetpesten en meer, met rapporten en beloningen die rechtstreeks van de Hypnospace Patrol-afdeling naar je inbox komen. In je vrije tijd kun je je HypnOS-desktop aanpassen zoals je wilt, met een verscheidenheid aan downloads, achtergronden, schermbeveiligingen en helperbots om je gezelschap te houden.