I Want To Go To Mars
Robyn & Teddy willen naar een plek waar het nooit regent, waar het altijd zonnig is, waar nooit zand opraakt. Ze willen naar... Mars!
Een interactief alternatief voor het klassieke bedtijdverhaal, kinderen zullen dol zijn op de schattige kunststijl en leuke avontuurelementen, terwijl ouders zullen grinniken om de tongue-in-cheek grappen en lachwekkende woordspelingen. Met veel casual puzzelplezier en gezinspret is dit een reis die je niet mag missen!