INFERNO CLIMBER: REBORN
Lang, heel lang geleden… bestonden er vijf Purgatory Stones met ongekende magische krachten.
De Purgatory Stones waren in het bezit van vijf verschillende landen om de wereldorde te bewaren.
In Inferno Climber ervaar je de spanning die het leven als onsterfelijke met zich meebrengt. Reis naar de diepste dungeon en ga de zwaarste uitdaging aan die je ooit in je leven hebt gehad. Dit is Inferno Climber.