ISLANDERS: Console Edition is de veelgeprezen minimalistische strategiegame waarin je steden bouwt op kleurrijke eilanden.
Verken talloze, steeds veranderende nieuwe landen, breid je nederzettingen uit van grote dorpen tot enorme steden en geniet van de ontspannen sfeer.