Een 2D-avonturengame die zich afspeelt in een griezelig, mysterieus kunstmuseum. Inspecteer het gebied om je heen, ontdek voorwerpen en ontwapen vallen om je weg uit de vreemde galerij te vinden.
Deze game is een remake van de 2D-avonturengame Ib, die zich afspeelt in een griezelige, mysterieuze kunstgalerie en oorspronkelijk werd uitgebracht in februari 2012. Vrijwel alle graphics zijn bijgewerkt, met ook veel verbeterde en extra effecten. Aanzienlijk verbeterde schermresolutie en graphics stellen spelers in staat een klassieker in een geheel nieuw licht te ervaren.