Links zie je de prehistorische mens. Hij moet een puck gooien van dezelfde kleur als de steen die moet worden verwijderd om deze van het speelveld te verwijderen. Om dit te doen, drukt de speler op de toegewezen juiste knop op de controller. Hoe sneller je speelt en hoe minder fouten je maakt, hoe meer punten je kunt krijgen. Er zijn ook speciale schoten om het veld sneller leeg te maken.