Idol Manager
Je vervult de rol van manager bij een klein (maar groeiend!) talentenbureau. Terwijl je de nieuwste generatie jonge popsterren kweekt en opleidt, moet je beslissen wie je in dienst neemt en wie je ontslaat, wie er wordt gepromoveerd als het goed gaat en wie het moet ontgelden in mindere tijden. Het persoonlijke leven van deze jonge beroemdheden maakt deel uit van je bedrijf, en het leven van een popster gaat niet altijd over rozen. Hun bekronende persoonlijke prestaties kunnen je grootste commerciële successen zijn, maar hun emotionele meltdowns en PR-nachtmerries kunnen een financiële ramp betekenen voor het bedrijf.