Indie Darling Bundle Vol. 1
Slain: Back from Hell: een op heavy-metal geïnspireerde vechtgame van de makers van Valfaris. Prachtige pixel-art, uitdagende old-school gameplay, erg bloederig, en een ongeëvenaarde metal soundtrack!
Three Fourths Home: een IGF-finalist voor 'Excellence in Narrative'. Dit visuele korte verhaal speelt zich af in Nebraska en volgt een uitgebreid gesprek tussen Kelly en haar familie tijdens een rit naar huis tijdens hevig noodweer.
Uncanny Valley: niets is wat het lijkt in deze verontrustende, verhaalgedreven overlevingshorror. Verken een geïsoleerde faciliteit en los de talrijke mysteries op. De keuzes die je maakt hebben betekenisvolle consequenties die je lot bepalen.