VERHAAL
Infernax draait om de avonturen van een groot ridder die terugkeert naar zijn geboortestreek en die vergeven van onzalige magie aantreft.
Tijdens je missie om de bron van dit verderf te vinden en te vernietigen, op wat voor manier dan ook, krijg je te maken met meedogenloze wezens, gevaarlijke beesten en verraderlijke streken.
⦁ je ervaring met het doden van monsters gebruiken om meer leven, mana of schade te kopen?
Bestorm het kasteel en dood de bazen voordat de mysterieuze vloek die je land teistert nog meer onschuldige slachtoffers maakt... Uiteindelijk ben jij de enige die het land Upel van deze monsters kan verlossen, hoe je het ook doet. Dus doe je best.