Infinite Beyond The Mind is een gelikt 2D actie-platformspel waarin je het opneemt tegen de boosaardige koningin Evangelyn Bramann, heerseres van het Koninkrijk Beljantaur, die werkt aan haar droom van wereldheerschappij. Speel als Tanya of Olga, twee meisjes die de macht hebben om het groeiende leger van het Koninkrijk Beljantaur te stoppen en de boosaardige koningin te verslaan.
Vecht tegen een reeks verschillende bazen in singleplayer of co-op tegen een verscheidenheid van prachtige achtergronden in de vorm van chibi pixel art, terwijl je het Koninkrijk Beljantaur verkent.