De legendarische manga en anime DRAGON QUEST The Adventure of Dai verschijnt als een meeslepende actie-RPG!
Beleef de gebeurtenissen in de anime opnieuw in INFINITY STRASH en speel als Dai en de Disciples of Avan tijdens hun gevecht tegen de Dark Army!
Bond Memories: met deze items komen iconische scènes uit de originele manga weer tot leven. Verdien en gebruik ze om je vaardigheden op basis van je speelstijl te verbeteren.
Temple of Recollection: speel meer dan 100 combinaties van ruimtes in de eindeloze dungeon waar monsters en vallen iedere keer dat je begint anders zijn.