Van de maker van Pony Island en The Hex komt nu de nieuwste hersensmeltende, zelf-destructieve ode aan videogames.
Inscryption is een inktzwarte kaartenodyssee die de kaartspelbouwende roguelike, escape-room-achtige puzzels en psychologische horror combineert tot een bloederige smoothie. Nog duisterder zijn de geheimen die op de kaarten geschreven staan...