Into the Breach
De restanten van de menselijke beschaving worden bedreigd door gigantische wezens die onder de aarde broeden. Je moet krachtige mechs uit de toekomst besturen om deze alienbedreiging tegen te houden. Elke poging om de wereld te redden hangt samen met een willekeurig gegenereerde uitdaging in deze turn-based strategiegame van de makers van FTL.
Verdedig de steden: gebouwen voorzien je mechs van energie. Verdedig ze tegen de Vek en kijk uit waar je schiet!
Perfectioneer je strategie: alle gevechten zijn turn-based. Lees je tegenstander en bedenk elke beurt de perfecte tegenaanval.
Bouw de ultieme mech: zoek naar krachtige nieuwe wapens en unieke piloten terwijl je op verschillende eilanden vecht tegen de Vek-plaag.