Invector: Rhythm Galaxy
Van Warner Music Group en Award-winnende indie-gamestudio, Hello There Games, komt het volgende spannende hoofdstuk van de veelgeprezen ritmegameserie, Invector: Rhythm Galaxy.
Navigeer adembenemende, hemelse werelden naar het ritme van hitliggende hits van de populairste artiesten van vandaag, waaronder Charlie Puth, Pinkpantheres en meer. Ontdek frisse nieuwe nummers van de grootste sterren van morgen op een kosmische reis waar elke noot je kant op leidt.
Speel solo en beheerst het beat van elk nummer of zet je feest in Hyperdrive met maximaal 4-spelers lokale multiplayer, waar opwindende hoofd-to-head competitie tot leven komt in je woonkamer. En met een reeks moeilijkheidsniveaus om uit te kiezen, biedt Invector: Rhythm Galaxy een leuke uitdaging voor spelers van alle vaardigheidsniveaus.