Inventioneers
Voltooi uitvindingen met behulp van de wonderbaarlijke Inventioneers! Inventioneers hebben speciale krachten. Tegelijkertijd moet je de physics van de game leren kennen. Blaze kan bijvoorbeeld vuur maken. Magneta kan met magnetische krachten metalen spullen bewegen. Freezy... bevriest van alles en nog wat. Bunny is een konijn. De mogelijkheden zijn eindeloos.
Je kunt deze game met maximaal vier spelers tegelijk spelen. Elke speler heeft een aparte Joy-Con nodig. Je kunt het scherm ook als touchscreen gebruiken.