Invisiballs is een competitieve multiplayergame die je met twee tot vier spelers samen op de bank kunt spelen.* Iedere speler leidt een onzichtbare bal door een doolhof om een gouden artefact te bemachtigen en daarmee de winst te behalen.
De unieke gameplay en het minimalistische speelveld maken van Invisiballs een game die in eerste instantie eenvoudig lijkt, maar aanzienlijk veel diepgang biedt. De game is intens, draait om precisie en is ideaal voor spelers die een beetje vriendschappelijke rivaliteit niet schuwen.