Zodra je je vaardigheden in de Reis van de Held geperfectioneerd hebt en al je vrienden verslagen zijn, wordt het tijd het tegen de wereld op te nemen! Online matchmaking, crossplay en openbare of besloten gevechten met mogelijkheden om mee te doen, zorgt ervoor dat je overal en altijd wel een vijand kunt vinden.
Met 12 verschillende helden, elk met hun eigen unieke vaardigheid, is er voor iedere speelstijl een perfecte strategie. Vind je favoriete vaardigheden, van uiterst stiekem tot meedogenloos agressief, en laatje vrienden schrikken wanneer je uit het niets verschijnt en ze verrast!
Tel je stappen om de perfecte schuilplaats te vinden, wacht tot je vijanden zichzelf onthullen en sla dan toe! Hoewel het aanvankelijk niet intuïtief is, wordt onzichtbaarheid je meest veelzijdige hulpmiddel, wat leidt tot intense momenten van volledige stilte. De kernmechanismen van Invisigun belonen geduld, vooruitdenken, bedrog en inzicht.
De diepgang is bijna onbeperkt met opzettelijke lokazen, niet-detecteerbare veranderingen van richting, power-up drops en toevallige botsingen (al zijn die misschien toch niet zo toevallig). De stoelendans is oneindig en ontwikkelt zich en alle bedrog wordt alleen maar versterkt door het feit dat je tegenstanders OVERAL op de loer kunnen liggen!