Island Saver
Je moet smurrie wegspoelen, zwerfvuil verzamelen, munten verdienen en de bankimals redden! Deze bijzondere dieren zijn levende spaarpotten en met hun hulp kun je de Savvy-eilanden redden en orde op zaken stellen.