Istanbul: Digital Edition
Onze digitale versie bevat alle functies die Istanbul zo populair maakten bij de fans, maar dan uitgebreid met hulpmiddelen en functies die alleen in op een digitaal platform beschikbaar zijn. Zo hebben we het authentieke gevoel van het bordspel behouden, maar bieden we ook het gebruiksgemak van een elektronisch apparaat.