Leuke voorwerpen
Avonturierster Ittle Dew en haar partner Tippsie crashen op een vreemd eiland vol schatten en mysterieuze inwoners. Het duo komt er al snel achter dat dit weleens hun grootste avontuur tot nu toe zou kunnen zijn. Ittle Dew brengt de klassieke avonturenformule zo ver terug dat enkel het plezier overblijft.
We hebben de klassieke avonturenformule teruggebracht tot slechts drie voorwerpen die zo ontworpen zijn dat ze min of meer op elkaar inspelen. Er zijn honderden manieren om ze te combineren, dus experimenteer er vooral op los!