Er staan meer dingen in dat boek, Victor, dan je in je stoutste dromen tegenkomt.
Beleef samen met Victor bizarre avonturen in de kelder van zijn gezin. Ontdek handige hulpjes en listige lastposten die zich in de krochten van de kelder schuilhouden. Wat voor duistere geheimen zitten er onder het huis? Waarom ontbreken er pagina's in dit geheimzinnige boek? En waarom woont er verdikkeme een Dracula in de kelder? Het lot van de wereld ligt in de kleine handjes van Victor! Red je de wereld of krijg je huisarrest van je moeder?
JARS is een strategiespel met puzzels en elementen van torenverdediging. Breek alle potten en bescherm de Sarcofaag: dat is je hoofddoel!
Handgetekende beelden geven een perfecte sfeer met een beetje zwarte humor in een donkere kelder.