Jamestown+ is een neoklassieke, coöperatieve shoot-em-up voor maximaal vier spelers. De weelderige pixelart en geprezen orkestrale soundtrack dompelen je onder in het gevecht om het laatste Britse bolwerk, Jamestown Colony, te beschermen.